قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیراز فناوری اطلاعات سلامت
نویسندگان

رئیس دانشگاه علوم پزشی شیراز از راه اندازی مرکز رشد IT پزشکی تا پایان هفته در فارس خبر داد.

دکتر محمد هادی ایمانیه در گفت و گو با خبرنگار "خبرجنوب" گفت: اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان مربوطه از مزیت های عمده راه اندازی مرکز رشد IT است که علاوه بر این گام مؤثری در راستای افزایش فعالیت در حوزه IT پزشکی خواهیم داشت.

وی افزود: اعتبار راه اندازی مرکز رشد IT پزشکی استان 400 میلیون تومان است و امیدواریم فعالیت هایی از این قبیل روز به روز گسترش یابد. دکتر ایمانیه تصریح کرد: مرکز رشد IT پزشکی در قالب شرکت های خصوصی دانش بنیان ایجاد و زمینه انجام کارهای تولیدی را توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی آشنا با IT به نحوی مؤثر فراهم خواهد کرد. وی ابراز امیدواری کرد که بتوان با توسعه این قبیل مراکز نقش دانشجویان و فعالیت های فارغ التحصیلان را در حوزه مربوط به خود در جامعه پر رنگ تر کرد.

به نقل از روزنامه خبرجنوب  شنبه 13 آذرماه 1389


[ پنج شنبه 89/11/14 ] [ 9:21 صبح ] [ زهرا دهقانی ]

عطر رسالت

تئاتر عاشورایی "نوای دل" با هنرمندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نمایش "نوای دل" با موضوع حماسه عاشورای حسینی اجرا می شود که جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آن به ایفای نقش می پردازند.

این تئاتر ساعت 18 و 30 دقیقه هشتم بهمن ماه جاری در تالار حافظ شیراز ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی بصورت رایگان برگزار می شود که علاقمندان می توانند بلیط حضور را از شورای رفاهی دانشگاه دریافت نمایند.

 


[ پنج شنبه 89/11/14 ] [ 9:14 صبح ] [ زهرا دهقانی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : زهرا دهقانی[81]
نویسندگان وبلاگ :
افروز یوسفی (@)[15]

فاطمه خادمیان (@)[19]

سعیده اولیایی (@)[6]


سلام به همه دوستان این وبلاگ برای صمیمیت و اطلاع رسانی بیشتر برای همه شماهاست!!!!
امکانات وب


تبادل لینک