قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیراز فناوری اطلاعات سلامت
نویسندگان

سلام یه خبر خیلی خیلی خیلی خوب دانشگاه علوم پزشکی شیراز به قول خودش عمل کرد و بالاخره دیوار سنگ نوردی رو به بهره برداری رسوند باور نمی کنی من از یک منبع معتبر یعنی همون سایت sums.ac.ir براتون این مطلب رو نوشتم حالا خودتون از زبون خودشون بشنوید:پوزخند


به مناسبت روز جوانان و انقلاب اسلامی انجام شد:

راه اندازی بلندترین دیواره صخره نوردی استان توسط تربیت بدنی علوم پزشکی شیراز

بلندترین دیواره صخره نوردی استان فارس همزمان با روز جوانان و انقلاب اسلامی در مرکز تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدیر تربیت بدنی دانشگاه با بیان این مطلب ، گفت : دیواره صخره نوردی با 12 متر ارتفاع و قابلیت برگزاری 3 ماده مسابقاتی در مرکز تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز به کار نموده است.

دکتر ابوالفضل هاشم پور افزود : حرکت در مسیر افق ، دیواره سرعت و سختی مسیر سه ماده ای هستند که قابل اجرا در این دیواره می باشند. وی اظهار داشت : راه اندازی این پروژه با صرف 45 میلیون تومان اعتبار 2 ماه طول کشید و در حال حاضر آماده ارایه خدمات به دانشجویان و دانشگاهیان است.

دکتر هاشم پور گفت : دانشگاه دارای 5 تیم کوهنوردی در بخشهای بانوان و آقایان دانشجو و کارمند می باشد که به دلیل علاقه این اعضا به صخره نوردی ، تصمیم به تجهیز مرکز تربیت بدنی به دیواره صخره نوردی گرفته شد. وی افزود : با توجه به اینکه رشته فوریتهای پزشکی در دانشگاه تدریس می شود ، ارایه آموزشهای کوهنوردی و صخره نوردی نقش موثری در آمادگی اعضا برای مواقع لزوم در بحران ها دارد.

دکتر هاشم پور با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه ورزش کوهنوردی گفت : دانشگاه در مناسبتهای مختلف اقدام به برگزاری برنامه های کوهنوردی چه در سطح تخصصی و چه در سطح همگانی و ساده می کند به گونه ای که حتی صعودهایی با 2 هزار شرکت کننده از دانشجویان و کارمندان دانشگاه داشته ایم. وی بیان کرد : گروههای کوهنوردی تخصصی دانشگاه علاوه بر صعود به تمامی قله های مرتفع ایران از جمله دماوند ، صعود های خارجی مانند فتح قله کلیمانجارو در کشور نپال و آرارات در ترکیه را نیز داشته اند.

دکتر هاشم پور اظهار داشت : صعود تیم کوهنوردی آقایان به کشور نپال و فتح یکی از قله های 6 هزار و 472 متری هیمالیا از برنامه های آینده تیم کوهنوردی آقایان دانشگاه است که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.


[ چهارشنبه 89/12/4 ] [ 9:17 صبح ] [ زهرا دهقانی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : زهرا دهقانی[81]
نویسندگان وبلاگ :
افروز یوسفی (@)[15]

فاطمه خادمیان (@)[19]

سعیده اولیایی (@)[6]


سلام به همه دوستان این وبلاگ برای صمیمیت و اطلاع رسانی بیشتر برای همه شماهاست!!!!
امکانات وب


تبادل لینک